Divertisment Romanesc


Bancul Zilei: Marinarul Băsescu

Băsescu, pe vremea când era doar un simplu marinar, este luat la întrebări de comandantul navei:
– Traiane ce faci mah dacă să zicem că eşti comandantul navei şi vezi în faţa navei că vine un uragan straşnic, chiar atunci când eşti aproape de ţărm?
– Arunc imediat ancora, domnule comandant, răspunde Base’ sigur pe el.
– Şi dacă vine un alt uragan din spate?, întreabă comandantul nemulţumit de primul răspuns
– Arunc din nou ancora, domnule.
– Şi dacă vine altul de la tribord?
– Ordon aruncarea ancorei…
– Traiane de unde naiba ai tu atâtea ancore?
– Dar dumneavoastră de unde dracu aţi făcut rost de atâtea uragane!?

Bancul Zilei: Amantul şi copilul

O femeie avea un amant care o vizita când soţul era plecat la serviciu. Într-una din zile fiul ei de 9 ani se ascunde în şifonierul din dormitor. Ea îl primeşte pe amant, soţul ei vine casa pe neaşteptate, aşa că îl ascunde pe amant tot în şifonier.
Băieţelul spune: – E întuneric aici.
Bărbatul şopteşte: – Da, este.
Băiatul: – Am o minge de baseball.
Bărbatul: – Foarte bine.
Băiatul: – Vrei s-o cumperi?
Bărbatul: – Nu, mulţumesc.
Băiatul: – Tata e afară.
Bărbatul: – OK, cât costă?
Băiatul: – $ 250.

Peste o săptămână, cei doi nimeresc din nou împreună în şifonier.
Băiatul: – E întuneric aici.
Bărbatul: – Da, este.
Băiatul: – Am o mănuşă de baseball.
Bărbatul: – Cat vrei pe ea?
Băiatul: – $ 750.
Bărbatul: – Fie.

După câteva zile, tatăl îi spune băiatului:
– Ia-ţi mingea şi mănuşa şi hai afară să jucăm baseball.
Băiatul: – Nu pot. Le-am vândut.
Tatăl: – Şi cu cât le-ai vândut?
Fiul: – $1000.
Tatăl spune: – Nu e frumos să-ţi jefuieşti prietenii aşa. Te duc la biserică, trebuie să te spovedeşti.

Se duc la biserică şi tatăl îl pune pe băieţel să intre în confesional şi închide uşa:
Băiatul: – E întuneric aici.
Preotul: – Iar începi?

                                                                 Bancul Zilei: Vecina şi câinele

Vecina bună de alături bate la uşă, el deschide şi ea zice:
– Auzi, abia am ajuns şi am un chef să mă distrez, să mă îmbăt şi să fac sex toată noaptea… tu eşti ocupat diseară?
– NUU, nuuuuu!!!
– Atunci îmi ţii şi mie câinele?

Bancuri celebre: Evreul şi Fiscul

Un evreu „uitase” sa-si plateasca impozitele, asa ca fiscul i-a trimis o citatie care il obliga sa se prezinte la o intrevedere pentru a lamuri lucrurile. Omul era destul de ingrijorat.

Asa ca i-a cerut sfatul celui mai bun prieten, iar acesta i-a spus: „nu prea ma pricep, dar cred ca cel mai bine ar fi sa te imbraci jalnic, sa te duci nebarbierit cu hainele rupte. Astfel, li se va face mila de tine si te vor lasa in pace”.
Apoi evreul si-a intrebat avocatul iar acesta i-a spus tocmai invers: „te imbraci ultima fita, iti iei ceasul de aur, rolls-ul – trebuie sa ii impresionezi. Li se va face frica de tine, de bogatia si influenta ta si te vor lasa in pace”.
Fiind in continuare nehotarat evreul se decide sa-l viziteze pe rabin.

Ii spune povestea lui, iar rabinul ii raspunde:

„Fiule, iti voi istorisi una din pildele noastre stravechi, iar asta cred ca va arunca putina lumina asupra problemei tale. Se spune ca era odata o fata frumoasa care urma sa se marite. Nestiind ce sa poarte in noaptea nuntii si-a intrebat mama, iar aceasta i-a recomandat rochia neagra a bunicii, incheiata pana in gat, si o esarfa, astfel incat sa i se vada numai chipul. Prietena ei cea mai buna, pe de alta parte, a sfatuit-o sa se imbrace cat mai sexy, cu lenjerie moderna si incitanta.”

Evreul ramase incurcat.

– Iti multumesc mult rabi, dar… ce legatura are asta cu mine si cu fiscul?

„Fiule, continua rabinul intelegator, nu conteaza cum te imbraci.
Oricum ti-o vor trage”.

Soţul şi Soţia

O femeie vine acasă şi-i zice soţului Îţi aminteşti de toate durerile de cap pe care le-am avut în ultimii ani? Ei bine, nu le mai am.”
“Nu mai ai dureri de cap?” întreabă soţul, “Ce s-a întâmplat?”
Soţia îi răspunde: “Una dintre prietenele mele mi-a recomandat un hipnotizator… Acesta mi-a spus să stau în faţa unei oglinzi, să mă holbez la mine însămi şi să-mi repet ‘Nu am nici o durere de cap; Nu am nici o durere de cap; Nu am nici o durere de cap.’ Şi a mers! Durerile de cap au dispărut…”
Soţul a replicat, “Ei bine, este extraordinar.”
Atunci sotia-i spuse, “Ştii, tu nu ai prea fost un “macho” în pat în ultimii ani. De ce nu te duci şi tu la acest hipnotizator să vezi dacă
Nu poate să te ajute în această problemă?”

Soţul a fost de acord să încerce.
După consultaţie, sotzul vine acasă, îşi rupe hainele, îşi ridică în braţe soţia şi o duce în dormitor. O pune pe pat şi-i spune: “Nu
Mişcă, mă întorc imediat.”
Se duce în baie, se reîntoarce după câteva minute şi sare în pat şi face dragoste pasional cu soţia sa aşa cum nu o mai făcuse niciodată.

Nevastă-sa e uluită, “Băiete, a fost minunat!”
Bărbatul îi spune “Nu mişca, mă întorc imediat.”
Se întoarce în baie, sta câteva minute, se întoarce în dormitor şi runda a doua a fost mai bună chiar şi decât prima oară.

Soţia rămâne ameţită şi extaziată.

Bărbatul îi spune din nou, “Nu mişca, mă întorc imediat.” Şi se întoarce iar în baie.

De data asta, soţia îl urmează în linişte şi acolo, în baie, îl vede stând în faţa oglinzii şi repetând, “Ea nu este soţia mea! Ea nu este
Soţia mea! Ea nu este soţia mea…!”

Menţiune: Înmormântarea şi funeraliile bărbatului vor avea loc m

Un comentariu la “Divertisment Romanesc

  1. Uite ca sa vezi ca nu sunt asa rau precum crezi (doar imi place sa tachinez femeiele sunt mult mai interesante cand se ,, agita ” ), iti las un comentariu, este destul de FUNNY blogul, asteptam si alte bancuri si orice consideri tu ca ne-ar amuza PUPACESC DE TE ALBESC ALEXANDRA

    App SUCCESC

Lasă un răspuns

