Notă

Deoarece multi dintre noi vedem dincolo de persoana in sine si cum fiecare persoana are de daruit acestei lumi minunate cite ceva , m-am decis sa impart cu voi citeva momente minunate prin care am trecut urmarind aceste scene , le puteti face si voi si chiar imi doresc din tot sufletul sa comentati ceea ce va indeamna sufletul , va respect si va salut pe toti cu respect ALEXANDRA.

Ceva deosebit care se merita vizionat si sincer am ramas profund impresionata , sper sa aud ceva comentarii si de la voi .

Sincer stiam ca exista multe talente ascunse , dar multi dintre oameni nu ezita sa ne surprinda atunci cind ne asteptam mai putin , singura mea parere de rau este ca nu am putut sa pun cele 2 clipuri pe blog , dar apasind pe link se pot viziona fara probleme.

Romania , pentru multi nu este o tara asa minunata si in mare majoritate au dreptate , insa romanii nu au contenit niciodata sa ne uimeasca si ei sint un exemplu viu sint minunati si le multumim ca ne arata intr-un mod exceptional in strainatate chiar daca multi sstraini au o parere eronata despre noi ca popor.

Sincer nu am putut sa nu postez acest clip, romanii chiar se intrec pe ei insisi

BOGDAN OLARU UNA DIN VOCILE FRUMOASE , UN PRIETEN SI UN BUN AMIC

 

CIND E VORBA DE BASCALIE PE ROMAN NU IL INTRECE NIMENI .

INTERNETUL BATA-L VINA NU IARTA PE NIMENI

ORICE SE ZICE ADEVARUL ESTE CA ROMANII CHIAR AU TALENT

Un roman uimeste Marea Britanie

DOAR IN ROMANIA SE POT INTIMPLA ASTFEL DE LUCRURI – SUPER TARE

ROMANUL STIE SA CHEFUIASCA SI PE TIMP DE CRIZA

ASA CEVA NU SE POATE , CRED CA SINT CELE MAI TARI DE PINA ACUM

TOP 10 CELE MAI TARI ILUZII OPTICE

SUPER FAZE , DEOARECE ROMANII SINT SUPER INVENTIVI ESTE PACAT SA NU FIE SI APRECIATI

TOP 10 CELE MAI CIUDATE CLADIRI DIN LUME

DANSEAZA INCREDIBIL SE MERITA VIZIONAT

Oameni talentati

2 comentarii la “Oameni talentati

  1. legat de primul clip…il stiam …la vremea aceea recunosc ca am fost socat de vocei ei a lui susan boyle…si inca acum ascultando imi recunosc socul ramas inca…ceva absolut genial si unic…iar al doilea clip nu merge sa stii…poate nu am eu ceva program nu stiu…dar nu merge…bafta pe mai departe si multumesc anticipat pt gestul tau

Lasă un răspuns

