ReDesign Blog – ReOrganizare


Bine v-am gasit pe toti.

M-am tot gandit cum sa imi reorganizez blogul, nici tema (designul) nu era pe gustul meu, asa ca m-am pus pe treaba.

Dupa ce am gasit o tema care sa ma multumeasca si in acelasi timp sa fie placuta ochiului si mai ales voua, m-am pus pe reorganizatul articolelor. A fost o munca de cateva ore bune, dar a meritat. Rezultatul este de-a dreptul multumitor.

Sper sa va placa si voua. Astept comentariile voastre.

O zi buna.

Un comentariu la “ReDesign Blog – ReOrganizare

Lasă un răspuns

