Dansul oficial Michel Telo – Ai Se Eu Te Pego – VIDEO


După ce Michel Telo a cucerit şi publicul românesc cu “Ai se eu te pego”, iată că mai nou face valva şi dansul melodiei…

Pentru toţi cei care vor să înveţe paşii şi mişcările de dans pentru melodia lui Michel Telo, ‘Ai se eu te pego’, aveţi mai jos video tutorial care vă poate ajuta.

Este destul de simplu, nu?
După ce am dansat Macarena şi Meneito, a venit şi rândul lui Michel Telo să lanseze o modă, însă cum se va numi acest dans nu ştiu exact, poate chiar “ai se eu te pego” sau “michel telo”

2 comentarii la “Dansul oficial Michel Telo – Ai Se Eu Te Pego – VIDEO

Lasă un răspuns

