BANCUL ZILEI


Un barbat se pregateste sa traverseze strada, cand

deodata… o voce suava se aude in spatele lui: -Nu

traversa!

Omul nu traverseaza si chiar in fata lui are loc

accident groaznic, trece un autobuz pe rosu si pietonii mor

toti. Ajunge barbatul la gara, vrea sa cumpere un bilet la

tren, si aceeasi voce ii sopteste: -Nu cumpara bilet la

trenul asta! Omul nu cumpara, si a doua zi afla ca trenul a

deraiat si au murit toti calatorii. -Doamne, iti multumesc

ca ai grija de mine! -Nu este Domnul, sopteste vocea suava,

sunt eu, ingerul tau pazitor! Mi-am facut doar datoria!

-Hmmm… ingerul meu pazitor… stii, tare mult mi-am dorit

sa te vad si sa-ti multumesc, nu ai putea sa te transformi

intr-o gaza , un fluture… ceva? -Ok, fluture sa fie!

Indata, un fluture vine si se aseaza in palma omului. Omul

inchide brusc pumnul, mormaind printre dintii inclestati:

-Si cand m-am insurat, pe unde zici ca umblai,

nenorocitule???

 

 

 

Un comentariu la “BANCUL ZILEI

Lasă un comentariu