Anno 1777 joc online gratis cu retragere in bani reali.


Anno 1777 joc online gratis cu retragere in bani reali.

Pentru ca am promis prietenilor si amicilor ,ca am sa scriu un articol atunci cand mai fac retragere de pe jocul online anno 1777 , astazi m-am conformat si am scris acest articol , deoarece deja am primit banii in contul de la banca .
Am primit 238 de euro din nou de pe anno 1777 , ca intotdeauna , parolisti si au facut transferul foarte repede .
Banii au fost facuti in 45 de zile cate 15 minute intrate pe joc , nu mai mult , cu ajutorul firmelor pe care le am si cu ajutorul raboaielor la care am participat si bineinteles ca am mai adunat si bonusurile zilnice pe care le ofera statul si bonusul de 6 zile muncite consecutiv , plus banii de la munca .
In mare destul de simplu si usor , bani de sandalute ca si asa am rupt cateva asta vara la mare :)).
Distractie , si bani pe net , mie una imi place sa joc aceste jocuri , cei care vor sa-si incerce norocul pot folosi invitatia de mai jos si sa se inscrie , ma repet iar , inscrierile se fac pe baza de invitatie .
Daca aveti nevoie de mai multe despre acest joc , intrebati sau cititi tutorialele anno 1777 care se gasesc din belsug pe blogul Alexandra blog.

INVITATIE ANNO 1777

Photobucket 

4 comentarii la “Anno 1777 joc online gratis cu retragere in bani reali.

  1. Nu este chiar gratis, eu am incercat mai devreme,mi-am facut con dupa care am aflat k trebe sa platesc 5 euro pe cashtrusted.com ptr k altfel nu am cont valid si dak nu am cont valid nu pot face nimic pe joc …. deci este o investitie de 5 euro initial pe care ii poti pierde sau castiga

    • Vezi tu Vali , uneori e bine sa intrebi , deoarece ai gresit aici .
      Deci s-a impus activarea conturilor pe cashtruted , deoarece se foloseau prea multe clone in joc si asa s-a rezolvat problema lor in mare parte .
      Asa ca te costa doar 0.10 eurocenti sa trimiti mesaj in rest totul este gratis , deoarece alegi versiunea prin posta si iti vine codul in 2 zile si nu platesti nimic .
      Doar daca vrei sa activezi automat atunci o faci cu 5 euro , dar ce rost are sa dai 5 euro daca plicul vine in 2 zile .

  2. Sunt curios daca mai joci si acuma jocul asta. Vad ca postarea a fost facuta de aproape 2 ani. Daca mai joci jocul asta o sa intru cu invitatia ta ca sa castigi ceva dupa mine.

Lasă un răspuns

