Internetul…


9

…a fost cel care m-a ajutat să cunosc oameni minunaţi, talentaţi, iar atunci când aflu că unii se transformă în amintire, mă doare sufletul.

Micul Print a scris despre o pierdere a unei fiinţe talentate, Calin a …evidenţiat-o pe pagina lui de onoare, meetsun a scris si ea despre Leo.

Eu?

Vă las o picatura din talentul ei

,,Souvenir

Nici caiete şi nici haine nu aveam pe-atunci. Iarna, îmi făceam lecţiile la lumânare, în singura cameră încălzită din casă : bucătăria. Mama pregătea tăcută fiertura şi eu îi spuneam : ”Ai să vezi tu !… O să plec în lume şi o să devin cineva !”.
Mama râdea amar şi-mi spunea : ”Esti necopt, viaţa nu e aşa de uşoară, nu tot ce zboară se mănâncă !”.
Azi săruta fotografia de pe noptieră ca pe o icoană – mă înfăţişează pe mine la picioarele Turnului Eiffel – şi nu-şi…

Vezi articol original 23 de cuvinte mai mult

De yepuras alexandra Publicat în Acasa

Lasă un răspuns

