evomag=escrocimag (magazin basist)


Basarica - Profund Anti basescu

EscrociMAGVa rog share pe unde puteti

Povestea patita de un prieten al blogului aici

EVOMAG – un magazin care nu-si repecta conditiile de garantie,
Pentru a evita ca alti clienti sa pateasca la fel ca mine.
iata, pe scurt, faptele:
– pe 15.07 am reclamat ca tableta ipad cumparata de la Evomag si aflata in garantie nu mai raspunde la comenzi pe o anumita parte a display-ului – si am lasat-o la service Evomag; am primit un proces verbal.
– pe 23.07 am primit de la evomag un sms ca tableta e reparata.
– am venit la evomag sa ridic produsul si am constatat ca defectul reclamat de mine nu e reparat.
– dupa inca doua zile primesc e-mai de la dl Tomescu (sef service Evomag) niste poze facute, sustine dansul, pe data de 15.07.2013.”la putin timp dupa predarea initiala a tabletei” in care suntine el tableta este lovita si…

Vezi articol original 145 de cuvinte mai mult

De yepuras alexandra Publicat în Acasa

Lasă un răspuns

