„Mama, te sun eu mai târziu..”


Zic și eu

O prietenă mi-a arătat aseară link-ul acesta:

Niște tineri au realizat un soi de experiment care demonstrează generalizările cum că cu băieților le pică ochii-n gură când o tipă îi ia de colo și îi întreabă dacă ar face sex cu ea.

Există și varianta pentru fete, când un tip pune aceeași întrebare unor gagici. El nu este la fel de băftos ș înregistrează pierderi pe linie. Nici nu-și prea dă silința.

Mă, toate bune și frumoase, dar cum ziceam, studiul ăsta nu face decât să alimenteze niște generalizări cam porcești. Tipa are ceva pe ea doar cât să nu i se vadă goliciunile intime, iar tipul nu e tocmai cel mai făcut din parcare. Deci nu a fost prea fair-play. Pe de altă parte, ambele au fost amuzante, ca să nu ziceți că-s eu cel mai hater.

Vezi articol original

De yepuras alexandra Publicat în Acasa

Un comentariu la “„Mama, te sun eu mai târziu..”

Lasă un răspuns

