Filme 2013 – ce merită văzut si ce NU ! Partea I


Blogul lui Alex ( păi al cui ? )

Movies_2013_1

Deoarece când am scris despre ce filme merita văzute si care nu in anul 2012 am salvat de la plictiseala milioane de oameni de pe întreg mapamondul am zis sa repet aceasta experienta eliberatoare si pentru anul de gratie 2013.

Ca si data trecuta împărțim si acum în două părți anul cinematografic astfel încât distinșii cititori să poată savura cu măsură fiecare porție de informație prezentă aici. Ca sa nu specific la fiecare lună, scriu aici o singură dată. In caz ca nu am menționat vreun film explicația e simplă: nu am considerat că merită văzut. Cel puțin nu la cinematograf.

Ianuarie – Începem anul chiar bine bine de tot cu un film ușurel si interesant în același timp. Adică Gangster Squad (am scris despre el aici). Tot luna asta a avut premiera în România si Django Unchained (despre care nu am scris din păcate) pe care însă nu…

Vezi articol original 407 cuvinte mai mult

De yepuras alexandra Publicat în Acasa

Lasă un răspuns

